N-VA Duffel op stap

Op 4 april 2023

Als gemeenschapspartij komen we graag onder de mensen. Als beleidspartij is de belangrijkste manier om te weten te komen of je een goed beleid voert het gewoonweg vragen aan de Duffelaars zelf. We zijn dan ook met veel plezier aanwezig op de vele activiteiten die onze verenigingen en gemeente organiseren. Je kan onze burgemeester, schepenen, gemeenteraadsleden en bestuursleden altijd aanspreken op deze evenementen. Naast beleid voeren steken we natuurlijk ook graag zelf de handen uit de mouwen. Zo tekenden de gekende bestuursleden weer present voor de jaarlijkse lenteschoonmaak.

Handen uit de mouwen

Op zondag 12 maart stonden weer heel wat Duffelaars klaar om het zwerfvuil in de Duffelse straten en buurten op te ruimen. Ook de N-VA Duffel doet al vele jaren mee aan deze mooie traditie. Zwerfvuil hoort thuis in vuilnisbakken en niet op straat. 'Het grootste probleem blijft de sigarettenpeuken. We komen binnenkort dan ook met een nieuwe actie om dit probleem extra aan te pakken' aldus schepen van Milieu en Natuur Isabel Glorie. Na het opruimwerk werden alle vrijwilligers getrakteerd op een kom lekkere soep in het technisch centrum. Tot volgend jaar!

Paasactie op de wekelijkse markt

Dinsdag 4 april hadden enkele van onze bestuursleden een verrassing in petto voor de bezoekers van onze wekelijkse markt. Elke voorbijganger kreeg een zakje gevuld met paaseitjes. In een mum van tijd waren de meer dan 2.000 paaseitjes uitgedeeld. Het was duidelijk dat de actie gesmaakt werd. Heel wat mensen lieten ook blijken dat ze tevreden zijn over het gevoerde beleid van onze partij en dat doet deugd. Van harte voor Duffel!