Jong N-VA

Ben jij jong en wil je met veel enthousiasme de wereld verbeteren? Voel jij dat we met N-VA de juist weg zijn ingeslagen en dat de veranderingen voor vooruitgang nodig zijn? Dan kan je bij Jong N-VA Duffel terecht om actief mee te bouwen aan deze weg.

Bij ons krijgen jongeren de kans om mee te denken, te durven en vooral te doen. Onze inbreng in Duffelse dossiers voor de jeugd en een verkozen volksvertegenwoordiger bewijzen dat bij onze afdeling jouw ideeën en plannen werkelijkheid kunnen worden.

Ben jij ouder dan 16 en jonger dan 31 en voel jij het kriebelen om jezelf politiek te engageren voor Jong N-VA, aarzel dan niet om contact op te nemen met : jonasjaspers [at] gmail.com

Op 11 december 2016 koos Jong N-VA Duffel een nieuw bestuur.  Deze hechte ploeg gaat met veel enthousiasme aan de slag om de N-VA ook bij de Duffelse jeugd een stem te geven.

voorzitter             :       Jonas Jaspers

secretaris             :       Glenn Asselberghs

penningmeester   :       Isabel Glorie

bestuursleden      :       Pieterjan Heynen, Sofie Joosen, Simon Tytgat, Wannes Wagemans