N-VA Duffel trekt volgend jaar alleen naar de kiezer

Op 17 augustus 2011, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws

De N-VA-afdeling Duffel is gedurende de laatste jaren sterk gegroeid en zal daarom vol vertrouwen met een eigen lijst aan de gemeenteraadsverkiezingen van 2012 deelnemen.

De N-VA behaalde bij de nationale verkiezingen van vorig jaar in het kanton Duffel maar liefst 33,87%. Rita Bellens, bestuurslid van N-VA Duffel, werd op een haar na niet verkozen in het federale parlement. In 2006 telde de N-VA-afdeling Duffel een twintigtal leden. Ondertussen is dat aantal verviervoudigd. Ook het bestuur is in die periode gevoelig uitgebreid.“We hebben de laatste jaren hard gewerkt, we verdelen regelmatig een eigen huis-aan-huisblad en hebben een eigen website, webblog en facebookpaginaopgestart.” aldus afdelingsvoorzitter Geert Aerts. “We achten de tijd rijp om alleen naar de kiezer te gaan.”

N-VA Duffel verbindt zich ertoe loyaal te blijven aan het overeengekomen bestuursprogramma van de huidige legislatuur. “Voor ons is een woord een woord,” geven gemeenteraadslid Koen Frederickx en OCMW-raadslid Rita Bellens aan. “Wij zullen deel blijven uitmaken van de huidige meerderheid tot 2012 en zullen onze werkzaamheden blijven verder zetten met een gezonde,kritische en correcte houding.”