Gerrit Goovaerts kiest voor de N-VA!

Op 12 januari 2024, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws

We zijn als afdeling ontzettend blij en fier dat we de komst van Gerrit Goovaerts mogen aankondigen. Met twee verkiezingen dit jaar zijn we volop bezig om een zo sterk mogelijk team samen te stellen, zowel voor de nationale als de lokale verkiezingen. We hebben ons alvast versterkt met voormalig Duffels verzekeringsagent Gerrit Goovaerts (55). ‘Ik wou na mijn actieve carrière in de verzekeringssector iets doen voor de Duffelse maatschappij, voor de mensen. De N-VA geniet al vele jaren mijn voorkeur en daarom zet ik dan ook graag mijn schouders onder hun project’ aldus het kersverse N-VA-bestuurslid.

Iets betekenen voor de Duffelaars

Gerrit Goovaerts was in Duffel 30 jaar lang verzekeringsagent. Vele Duffelaars hebben altijd het volste vertrouwen gehad in hun lokale verzekeraar. ‘Politiek heeft mij altijd al geïnteresseerd maar was niet te combineren met mijn job. Ook ethisch gezien vond ik het geen goed idee. Nu ik meer tijd heb, besteed ik die graag aan mooie projecten via de N-VA’ zegt Goovaerts.

‘We zijn uiteraard heel tevreden dat Gerrit ons komt versterken. Hij is niet alleen inhoudelijk sterk maar is ook een gekend figuur in onze gemeente’ zegt onze burgemeester Sofie Joosen. ‘Het contact met Gerrit verloopt alvast zeer vlot. We bouwen momenteel aan een supersterke lijst voor de lokale verkiezingen, de Duffelaar verdient dat!’.

‘We zijn blij dat Gerrit zich nu al voor het lokale afdelingsbestuur van de N-VA wil engageren. Zo kan hij alvast mee warmdraaien en de werking van een politieke partij en verkiezingscampagnes in de praktijk ervaren. Het spreekt voor zich dat hij in een warme familie terechtkomt waarin Gerrit de nodige begeleiding en ondersteuning zal krijgen’ besluit voorzitter Walter Sels.