Grootste bestuur N-VA Duffel ooit

Op 31 maart 2022, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws
Bestuursploeg N-VA Duffel

Na Jong N-VA heeft nu ook het 'grote' bestuur een nieuwe ploeg. En groot mag je letterlijk nemen want het bestuur telt maar liefst 32 leden, het grootste ooit voor de N-VA Duffel. Naast de 10 gemeenteraadsleden en 3 leden van het Bijzonder Comité die automatisch worden toegevoegd, geraakten ook nog 19 kandidaten verkozen. “Het is een zeer evenwichtige ploeg met een mooie mix van ervaring en jeugdig talent”, zegt een tevreden herkozen voorzitter Walter Sels.

Traject 24

De verkiezingen van 2024 komen stilaan dichterbij. De bestuursploeg die werd verkozen zal deze belangrijke nationale en lokale verkiezingen voorbereiden. Onder de naam ‘Traject 24’ zal de lokale afdeling de komende maanden en jaren heel wat op poten zetten. Zo kunnen we alvast de komst van minister Zuhal Demir aankondigen. Op zondag 29 mei zal zij een bezoek brengen aan onze mooie gemeente.

Walter Sels opnieuw voorzitter

Voorzitter Walter Sels stelde zich opnieuw kandidaat en zal ook de komende jaren de afdeling leiden. Ondervoorzitter wordt Ilse Leemans uit de Mijlstraat. Er zijn ook enkele nieuwkomers waaronder voormalig politiecommissaris Werner Van Hoeck en lid van de werkgroep rond het skatepark Yuri Vander Vliet (22). De herverkozen bestuursleden zijn Bert Van Winkel, Gert Voet, Kris Op De Beeck, Krista Buts, Ludo Vander Vliet, Paul Koeck, Paul Van Miert, Rudi Juchtmans, Theo Boel, Tinne Neutjens, Toon Jacobs, Veronique Vermeiren en Yvi de Boer.

“Het groot aantal kandidaten dat zich wil engageren, bewijst de gedrevenheid en hechtheid van deze ploeg. Het is trouwens het grootste bestuur ooit voor de N-VA Duffel. Naast beleid maken is er bij ons ook altijd ruimte voor gezelligheid en ontspanning. De veerkracht van een vriendengroep is groot, dat bewijzen we met de N-VA Duffel al jaren”, aldus voorzitter Walter Sels. “We zijn een zeer actieve afdeling. De komende maanden en jaren zullen alle bestuursleden dan ook hun steentje kunnen bijdragen. Ik zag hier een zeer enthousiaste en sterke groep Duffelaars die de N-VA Duffel verder mee willen uitbouwen”, besluit burgemeester en Vlaams parlementslid Sofie Joosen.