Nieuwe bestuursploeg en voorzitter N-VA Duffel

Op 6 februari 2019, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws

Maandagavond kozen de leden van de N-VA Duffel een nieuw afdelingsbestuur. Walter Sels en Glenn Asselberghs werden daarbij unaniem verkozen als voorzitter en ondervoorzitter. De groots opgekomen leden gaven daarnaast ook hun steun aan de voltallige ploeg van 33 bestuursleden.

Al sinds de oprichting van N-VA Duffel in december 2003 werd deze ploeg met hart en ziel geleid door Geert Aerts. Na een carrière van maar liefst vijftien jaar als voorzitter heeft hij nu de fakkel doorgegeven aan Walter Sels om deze N-VA ploeg de komende jaren te leiden. Walter is reeds 6 jaar lid van het bestuur. Van 1988 tot 1994 zetelde hij als gemeenteraadslid voor de V.U.. Ook Glenn Asselberghs bekleedt als ondervoorzitter een nieuwe functie. Vorige legislatuur zetelde Glenn als OCMW-raadslid en momenteel is hij lid van het bijzonder comité voor de sociale dienst.

Naast deze twee voorzitters en onze 13 mandatarissen werden nog 18 bestuursleden verkozen waarbij zowel heel wat oude bekenden als nieuwe gezichten zich kandidaat stelden. N-VA Duffel zal dus de komende drie jaar bestuurd worden door een mix van jong talent en ervaren getrouwen!