Op zwier met Joosen en Demir

Op 29 april 2022, over deze onderwerpen: Afdelingsnieuws, Natuur en Leefmilieu
Op zwier met Joosen en Demir

We kondigden het eerder al aan dat onze afdeling in het kader van Traject 24 heel wat acties op het getouw zal zetten. We zijn dan ook heel blij dat Minister van Omgeving en Energie Zuhal Demir in haar drukke agenda toch plaats heeft gemaakt om een bezoek aan Duffel te brengen. Op zondag 29 mei om 14 uur is iedereen welkom om samen met de minister en onze burgemeester Sofie Joosen een wandeling te maken door De Mosterdpot. Aansluitend krijgt u door de afdeling nog een receptie aangeboden.

Tijdens de coronaperiode hebben we als Vlaming onze natuur herontdekt. We beseften plotseling dat we niet naar de andere kant van de wereld moeten vliegen om tot rust te komen. Vaak volstaat het om te genieten van wat onze eigen Vlaamse natuur ons te bieden heeft. Daarom trekken Vlaams minister van Omgeving Zuhal Demir en Vlaams Volksvertegenwoordiger en burgemeester van Duffel, Sofie Joosen, er samen op uit.

Afspraak op zondag 29 mei om 14 uur stipt aan de parking van PVT Schorshaegen, Mechelsebaan 220. Er is parking voorzien maar we vragen jullie om zoveel mogelijk met de fiets te komen.

Om een zicht te krijgen op het aantal aanwezigen, vragen we u in te schrijven via het webformulier (zie rubriek agenda op deze site) of telefonisch bij Kristoff Van Genechten 0486 420 296.