Zwembad terug open op 1 juli

Op 30 juni 2020, over deze onderwerpen: Vrije Tijd

Door de versoepeling van de coronamaatregelen is zwemmen in zwem.com terug toegestaan. Om de heropstart veilig te laten verlopen, vraagt lokaal bestuur Duffel aan de bezoekers om rekening te houden met enkele afspraken.

“De Nationale Veiligheidsraad laat vanaf 1 juli zwemmen terug toe. Veel zwemmers hebben erg uitgekeken naar dit moment. We zorgen ervoor dat iedereen zich terug welkom voelt: je kan met jouw bubbel een baan of een familievak reserveren voor baantjeszwemmen of om te ravotten in het water. Ook voor zwemlessen voorzien we aparte tijdsblokken. We hebben tijdig de nodige maatregelen genomen om een heropstart veilig te laten verlopen. We vragen sporters om daar dan ook rekening mee te houden”, vertelt burgemeester Sofie Joosen.

Een baan of familievak reserveren kan via de website of telefonisch via 015 31 25 70. Tussen de blokken wordt voldoende tijd voorzien om alles terug proper te maken voor de volgende bezoekers.

We vragen vooral om, naast de gebruikelijke hygiënemaatregelen, zeker op het afgesproken tijdstip en dus niet vroeger of later naar het zwembad te komen. Alle afspraken in verband met het gebruik van het zwembad vind je hier.